Daisypath Anniversary tickers

Pengikut

16 Februari 2020

Latihan Katering Sihat di Hospital Ampang 16 Februari 2020 (Ahad)

Mari berkerja di hari Ahad yang indah. Alhamdulillah selesai Latihan Katering Sihat yang menjadi satu keperluan untuk dilakukan setiap tahun dan tahun ini aku buat awal tahun haha.


Kenapa hari Ahad dan bukan pada hari kerja biasa? Sebabnya pekerja kafeteria sukar untuk mendapat pelepasan atas tuntutan kerja yang tinggi dengan jumlah pelawat, pesakit dan anggota kesihatan di Hospital Ampang untuk memenuhi fitrah manusia iaitu makan. 

Kerjasama yang diberikan oleh pihak kafeteria sangat baik. Latihan kali ini aku buat di kafeteria je dengan bantuan laptop aku tu. Alhamdulillah dapat selesaikan semua yang perlu dan dapat bantuan penuh dari Pegawai Teknologi Makanan daerah. Lebih santai dan sampai. Banyak soalan dan pertanyaan. (aku sangat risau kalau aku bagi ceramah dan orang senyap. Faham ke tidak aku pon tak tahu hahaha).

Semoga bermanfaat dan ilmu dipanjangkan juga diamalkan hendaknya. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan