Daisypath Anniversary tickers

Pengikut

13 Mac 2020

CP Nasi Lemak with Sambal Telur, 99 Speedmart


Disuatu pagi yang indah, aku kelaparan dan malas nak ke restoren yang selalu sangat aku pergi tu. Aku singgah 99 Speedmart nak cari makanan pre-cooked & pre-ready. Cari punya cari dia punya peti sejuk aku tahu aku dah tersilap. Sebenarnya aku tengok peti sejuk tu di 7 Eleven  hahaha.

Aku cari kat peti sejuk tempat simpan air tu. Baru aku jumpa hahaha. Pulak, banyak pula jenis makanan yang dijual. Aku pilih Nasi Lemak with Sambal Telur berharga RM4.90. Mahal la juga aku rasa haha. Lapar punya pasal. Layankan je la.





Pergi pantry, aku cucuk-cucuk plastik pakai pisau, masuk dalam micrwave suhu tinggi dan pusing timer ke 4 minit dan ☝ inilah hasilnya. Timun tiada tapi dalam gambar ada, telur rebus 2 biji, nasi cinonet je. Tapi kenyang. Musykil pula aku. Biasa Nasi lemak sotong tak cukup-cukup hahaha.

Syukur rezeki untuk aku kali ini. Lain kali nak cuba spagheti pula. Tapi spagheti dalam ala-ala plastik. Bukan dalam bekas. Macam mana pula nak makan dengan proper. Makan gaya meehoon goreng plastik sekolah rendah la gamaknya hahaha.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan