Daisypath Anniversary tickers

Pengikut

08 September 2019

Aku dan Mr. Green


5 April 2019

Setelah membuat timbang tara bagi memenuhi kehendak hati aku buat keputusan untuk mempertemankan jentera paling tinggi CC yang pernah aku ada sehingga kini. Kawasaki Z250. Beli second hand je. Baru macam kena tunggu aku naik 52 kot...mungkin satu kaedah peng-upgrade-an bila sampai masanya nanti hihi...amin...





Mileage bila dapat kat aku 29396km.

Setiap hari, sehala ke tempat kerja dah makan 72km. Makna kata pergi dan balik dah jadi 144km kalau tak menyimpang teruk haha...lima bulan dah aku hadap rutin ini. 

Harapan aku, semoga ko terus berbakti ya. Tak larat aku nak tanggung minyak dan tol kalau naik kereta haha...

terima kasih menjadi yang ke-3 buat diri aku selepas:
purplelova
suesi
😍



Tiada ulasan:

Catat Ulasan