Daisypath Anniversary tickers

Pengikut

13 Februari 2020

Rumah Transit Putrajaya

Berkursus atau bermesyuarat di Putrajaya lebih sehari selalu buat aku rasa alamak !!!

Bukan apa, hotel mahal sangat kalau kat Putrajaya ini.

Selalunya aku akan menempah bilik di Rumah Transit Putrajaya

Selalunya bila aku nak booking bilik atas talian ada dua hasil je. Kalau tak fully booked mesti ada bilik biasa dengan harga RM20 semalam. Kalau nak sewa satu apartment harga semalam RM70.

Tapi kali ini aku sangat bergembira bila mana aku dapat booking  bilik utama dengan harga RM30 semalam.

Pembayaran semua atas talian dengan deposit RM50.

Urusan daftar masuk sangat mudah dan pegawai yang menguruskanpon sangat efisyen dan friendly.

Unik bila mana urusan daftar masuk perlu dilakukan pada pukul 2.00 - 6.30 petang. So habis mesyuarat pukul 5.30 petang harus memecut laju ke sini hahahaha. Kang tido dalam kereta pulak kan.


Beza Bilik Utama dan Bilik Biasa ialah bilik utama ada aircond hahahaa. Ada bilik air sendiri dengan pemanas air. Ada almari baju dan meja solek. Bilik luas. Dan #akusuka hahahah

Dekat common area ada kemudahan peti sejuk, meja makan, set sofa dan tv. 

Secara keseluruhan, kalau jenis tak kesah ni. Ok je la Rumah Transit Putrajaya ni. Sangat sesuai buat sesiapa yang kena report duty kerja di Putrajaya sementara nak cari rumah sewa. 

Kekurangan Rumah Transit Putrajaya ini ialah susah nak cari makan kalau tiada kenderaan sendiri. Nak harapkan Grab. Boleh tahan juga harga dia. Nak pergi mamak Presint 9 pom RM10. Harusla FOOD PANDA la kan haahaha. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan