Daisypath Anniversary tickers

Pengikut

07 April 2020

Russell Taylors 6L Electric Pressure Cooker

Penangan Shopee Sale 4.4 pada 4 April 2020 yang lalu telah menyebabkan aku telah melabur sebanyak RM149.99. Cisss, pandai Shopee ni. Kalau RM150.00, boleh dah aku guna voucher Maybank haha 😁.Jimat RM14.00

Dah lama dah aku ngidam Pressure Cooker ni. Sejak zaman noxxa ya, tapi mahal sangat-sangat huhu. Jadila, kita cuba dulu yang ini. Harap-harap ok la. ( Teringat aku menconteng rice cooker aku tu dengan tulisan berbunyi noxxa hahaaaha). Kelakar kelakar.

Unboxing  dengan abang buat aku nervous. Laju betul tangan dia nak membuka kotak dengan rakusnya. Rupa-rupanya, dia nak kotak tu je haaaa

Abang......abang.

Dikala movement control order ni kan, malam ni nak masak apa ya? Ermmmmm
(Harus aku bersemangat hahahaha)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan