Daisypath Anniversary tickers

Pengikut

27 Jun 2020

Birthday Reward from Starbucks Malaysia

Its My 37th June in my life. Redeemed at AEON Metroprima, Kepong outlet while waiting Mr. Buyer from Port Klang to collect my Altec Lansing VS4121 speaker. 

Chewahhhhhh.

Lama dah aku tak minum air sedap ni. Last time pon aku minum dengan Izmir kat Ampang Point. haha.

Okay la, kalau nak beli satu slice kek tu pon memang tak la kan dengan harga RM12.70 tanpa tax. Ni dapat percuma, syukur alhamdulillah. Itukan rezeki namanya hihi. 

Birthday Reward - A complimentary Slice of Cake with the purchase of any beverage during your birthday month. Only for registered MSR members.

Sebabkan nak dapat kek ini, aku kena beli air dulu dan tunggu beberapa minit sampai Starbucks update system dia, baru boleh redeemed. Kalau nak dapatkan kek ni kena ada buat pembelian pada bulan tersebut.

Pastu aku pon melepak la dekat tempat duduk yang ada power point plug. Sekali semua aku cucuk, semua tiada karan hahaha. Adoiyaiiii hihihi.

Terencat aku nak buat kerja sebab ipad dah nak habis bateri hahha.

Thanks Starbucks..!!!







Tiada ulasan:

Catat Ulasan