Daisypath Anniversary tickers

Pengikut

03 Jun 2020

D' Laman Cafe Ayam Penyet Gombak Setia


Bersempena hari jadi aku tahun ni di tempat mencari rezeki yang baru... (Cheewahhh). 

Mirul datang ambil aku dan bawa aku pergi makan di D'Laman Cafe "Ayam Penyet".

Dekat je dengan tempat kerja. Boleh nampak dari kafe ni.

Aku serah kat mirul bila aku rasa macam pelik je cara nak order makanan hahaha 😅

Dekat tempat makanan akan ada ikan talipia, keli, ayam, bebola dan lain-lain. Aku pilih ikan talipia mirul pilih ayam dan tambah bebola bakso. 

Aku pelik bila abang tu tanya nak masak apa? Bukan dah masak ke? Hahahhaha. Rupa-rupanya lepas pilih dia akan masak balik ikut kita nak apa. Goreng ke bakar ke. 

Pastu dia akan hantar dan set makanan ala ala ayam penyet hihi. 

Eh aku sukala makan kat sini haahha. Dah sebulan baru merasa hahaha. Boleh la kalau tak tahu makan mana atau ada kawan datang aku bawa makan sini. 

Kafe bersih !!! Itu yang aku minat tu. 

Harga dia agak standard macam kedai lain. Tapi masa pilih makanan tu dia dah tulis siap-siap. G untuk goreng, B untuk bakar. Beza dua ni seringgit je aku tengok. 

Okay, hari ni nak makan mana ya?

Nak try kedai makan lain pula 😍🤩




Tiada ulasan:

Catat Ulasan