Daisypath Anniversary tickers

Pengikut

30 Mei 2020

Nasi Kari Atuk KFC

Berbuka puasa sunat syawal ke-4 dengan KFC Kari Atuk terbaikkkkk

Kuah gulai kari berkentang sedap macam kari atuk abang hihi.

Sambal dia biasa2 aja

Coleslaw seperti biasa

Nasi tak cukup hahahaha. Masak nasi lain buat nasi tambah oiiiiiii 😅

Pengalaman ber Self Collect di Tesco Rawang kurang sikit bila mana tetiba sistem dia ada masalah dan Mug Sarsapila habis!!!! Kenala tukar ngan Pepsi Black. Tak berkenan pula aku haha. 

Macam biasa guna kupon self collect dapat diskaun RM10 dengan syarat pembelian atas RM20. 

Boleh pula Nasi Kari Atuk ni harga dia RM19. Tak cukup RM20 hahaha. Dan2 la aku upgrade air jadila harga dia RM10.40. 
Dapatla aku guna kupon jadi aku bayar RM 10.40 je hahahahha. Jimat dah. Alhamdulillah. Benda boleh jimat kita jimat ambil peluang yang ada. Dapat rasa makanan yang aku nak makan hahaha. 

Looking forward untuk pembelian seterusnya hahaha. 🤩

Aku buat note. Tak nak bahagian sayap dan diberi perhatian. Thanks staf Tesco Rawang. Staff Sungai Besar wassalammmm. Tak kena layan oiiiiiii. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan