Daisypath Anniversary tickers

Pengikut

09 Ogos 2020

3 Hari 2 Malam di Royale Chulan Bukit Bintang, Kuala Lumpur

Aku buat hal Hari Raya Aidiladha kedua baru-baru ini dengan check in di Royale Chulan Bukit Bintang. 

Nak ajak kesayang rasa kesian pula kat triple Am nak main-main dengan sepupu. Hantar semua ke kampung pada hari raya pertama. Sekali masing-masing sepupu balik rumah hari raya kedua. Hahahaa 😅

Urusan nak check in mudah dan pantas. Aku request katil besar dan dapat. Yahoo 🤩


Ini kali pertama aku check in. Bila masuk bilik aku tengok ada sofa bed terus teringat kat kesayangan. Bilik besar dan luas. Mesti seronok kalau triple am main lompat katil hihi. 

Ini kali pertama aku makan breakfast di hotel musim Covid-19. Makanan akan dihidangkan dari air, roti bakar sehinggalah makanan utama. Boleh tidak tambah makanan aku tak tahu tapi air boleh hahahaha. Macam tak seronok pula tak buffet hahaah. 😁

Parking di basement hotel percuma untuk semua in house guest.

Sempat jugala aku ke Plaza Low Yat. Jalan kaki je dari hotel. Teringat masa zaman muda-muda dulu. Boleh kata setiap minggu akan ke Low Yat. Minat betul aku kat komputer masa tu. Macam-macam teringin tapi terbatas dengan faktor kewangan hihiiii. Dah kerja sekarang ni, pergi Low Yat beli pendrive je hahahhaa. Ya adoiiiii. 


Minggu depan ada mesyuarat di Putrajaya. Nak dok hotel mana eh? Hihiiiii. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan