Daisypath Anniversary tickers

Pengikut

16 September 2020

Roti Canai Pelangi Kuala Selangor

Kali kedua ke sini tapi kali pertama dapat sarapan di sini. 

Ramai betul orang nak bersarapan kat sini. Roti Canai Pelangi di Warung Dimyati Roti Canai, Jalan Sungai Yu, Kuala Selangor. 


Dengan harga sekeping RM1 membuatkan aku ambil semua warna yang ada setelah beratur panjang...!!! 

Ada pakcik tu panggil aku, suruh duduk tempat dia. Katanya seorang beratur seorang booking tempat duduk. Tapi sebab bawa kesayangan aku ni ha. Bila aku bangun semua bangun. Terus ada orang ambil meja aku tu hahahaha. 

Pakcik tu ada pesan, rasa la karipap. Sedap. Aku pon cuba rasa. Alhamdulillah, dijauhkan dari karipap oksigen. πŸ˜…

Semua aku dapat rasa. Roti canainya tebal. Bagi aku yang ada rasanya adalah strawberi je. Yang lain rasa roti canai hihi. Kuah kari sedap !!!! Dhal pon ok. Kari kambing ngan kari ceker lain kali aku rasa 😍 hihiii. 

Banyak lagi makanan lain ada kat sini. Ada pecal, laksam, kuih muih, nasi lemak dan air. Air teh ambil sendiri. 

Ada live band, ada tanaman pokok matahari dengan kobis πŸ˜… terus abg nyanyi. 

🎡🎢🎼bunga matahari sangat cantik, berada di depan rumah ku🎡🎢🎼

Hahahaa....😁

Tiada ulasan:

Catat Ulasan