Daisypath Anniversary tickers

Pengikut

10 September 2020

Pulse Grande Hotel, Putrajaya

Dari bilik ke bilik kali ini diteruskan dengan melangkah mendaftar masuk Pulse Grande Hotel, Putrajaya.

Suprisingly fuhhh taip 'omputih' pula aku. Kawasan parkir kereta terpisah dari hotel. Jauh sikit dari hotel tapi aku tak risau sangat sebab buggy kerap naik turun naik turun hihi.

Alhamdulillah urusan daftar masuk aku sangat cepat dan pantas lebih-lebih lagi receptionist tu 'urang' sabah hahaha. Seronok aku jumpa kawan.

Sebelum ini kalau tak silap aku nama hotel ni, Shangri-La Hotel, Putrajaya. Selalu nampak signboard kat bulatan besar Presint 1, Putrajaya ni. 



Hotel ni penuh dengan penjagaan keselamatan dalam memutuskan rantaian COVID-19. 

Bagi aku seronok duduk hotel ni sebab bilik luas, muatla 5 orang hahaha. Ada bathtub, rugi pula tak bawa kesayangan. Suis lampu canggih haha. Yang paling penting, internet laju, boleh pasang AstroGo tanpa putus tiada line. Aku suka la shower gel hotel ni. Bau serai. 

Hotel ni ada swimming pool dengan gym tapi masih tak buka lagi. Baru nak buat gaya kuak lentang timbul tenggelam hihi. Tapi aku suka hotel ni sebab ada taman rekreasi awam. 


Apa lagi, walking jogging walking la aku. dapatla peluh keluar setitis dua.


Makan pon sedap juga kat hotel ni, nak senduk makan kena pakai sarung tangan hihihi. 


Cuma yang tak seronok sikit bila aku buka peti sejuk, tak dibersihkan. Berkulat hitam huhu....


Jadi, dimanakah misi bilik ke bilik seterusnya?

hihihihi...😍



Tiada ulasan:

Catat Ulasan