Daisypath Anniversary tickers

Pengikut

06 Oktober 2020

Black Canyon Coffee

BLACK CANYON COFFEE tidak asing lagi di pusat membeli belah dan terlalu asing untuk aku haha...Alhamdulillah di hari Jumaat lepas tergerak hati ke restoren ini. Kalau masuk je AEON AU2 terus rasa lain macam. Terus jadi tak tahu nak makan apa. hahha. Tapi kali ini, parkir je kereta terus menuju ke restoren ini dengan yakin sekali hahahha. Keyakinan lebih tinggi apabila makan kali ini dengan alaa bagi meraikan pencapaian penulisan tesisnya 😁

Ye lah, aku tak pernah makan sini kan, ingatkan ada makanan barat western food je sekali masakan ala-Thai pon ada hahaha.

Ok, on. 

Black Canyon Coffee dan Nasi Putih Sambal Udang dan Cili dengan add on  tomyam menjadi pilihan aku. Sedap dan lega sikitla hati bila dibandingkan dengan makan kat dalam foodcourt  AEON tu kan hahaha...Makan Nasi Campur tapi hati pula yang bercampur-campur. Kalau kat sini dah tau dah pastinya hati berkecamuk muhahaha.

Alhamdulillah dikurniakan rezeki di pagi Jumaat lepas. Semoga rezeki aku bertambah-tambah berlipat kali ganda selepas ini. Jujur Ikhlas semuanya kerana ALLAH.

Allahuakbar...!!!

A Drink From Paradise...Available on Earth ...!!!

katanya....





Tiada ulasan:

Catat Ulasan