Daisypath Anniversary tickers

Pengikut

27 Ogos 2019

Emy Cookies - Klang, Selangor


Semalam habis meeting di shah alam, terus pasang waze menuju ke Emy Cookies di Kampung Kuantan, Klang. Bertenang sikit kali ni. Sebelum raya haritu, kemain ramai orang. Siap ada yang kata dah ada dari belum buka kedai lagi haha. Aku siap tunggu depan pintu untuk grab je apa yang keluar dari pintu kilang dia kat belakang tu hahaha.

Emy Cookies ni bagi aku best sebab rasanya sedap dan kena pada harganya. Sebalang dalam RM16 kalau yang macam chocolate chips macam kat pasaraya tu ha.

Tapi fevret aku adalah 👇 hahaha. takdan sampai rumah. Dalam kereta dah selamat sebalang dalam perut aku. Ketagih betoi makan biskut ni. Nama dia apa pon aku tak tahu hahhaa.

Dalam 7 balang juga yang dibawa balik hahahha.... 😋

 















Tiada ulasan:

Catat Ulasan