Daisypath Anniversary tickers

Pengikut

19 September 2019

Dari Lombok ke Kuala Lumpur di Pagi Hari Raya Aidil Adha 1440H/2019


Hari terakhir aku di Lombok diiringi takbir raya bermula sebelum subuh lagi.

aku rasa pergi airport dah awal tapi masih lambat hahaha. proses check in agak perlahan tapi aku okay je sebab takut excess luggage. Dan menjadi kenyataan hahhahha, lebih muatan !!! Alhamdulillah Allah permudahkan permusafiran.


Masih boleh ambil gambar kapal terbang di runaway. Kat Malaysia sorry  la hahaha. Dulu-dulu aku suka ambil gambar livery. Siap kumpul gambar buat collection, lagi-lagi yang aku naik haha. Paling best adalah set Queeen Park Rangers Livery hahha. Baru BPL beb...


Masa nak take off aku dihidangkan oleh Gunung Rinjani.Alaa la cakap, aku memang tak tahu pon hahahha. Mungkin satu hari nanti boleh buat trip nak panjat sebab aku rasa macam Rinjani ni memangil-mangil pulak hahhaha.






Dah lama tak layan zodiak ni kannn hahaha
Yesss....Tam Coc, Vietnam hahahha...


Selamat touchdown di KLIA2 (pertama kali aku touchdown intrnational kat sini hahahhaha...jauh oiiiiiiiii nak menapak...macam jauh lagi dari Gate K hahhaha). Naik ERL ke Salak Tinggi untuk ambil kereta yang memang selalu aku tinggal kat sini. InsyaAllah selamat.

Alhamdulillah, kebanyakan tempat yang dirancang dalam alaa's itinerary dapat dipenuhi. Kalau dapat, nak la penuhkan semua wishlist tapi kekangan masa dan faktor-faktor lain perlu dimasukkan juga dalam itinerary. Tapi kalau tanya aku nak ke Lombok lagi ke? Ya, untuk ke Gili Tarawangan dan juga kot-kot masih mampu nak panjat Rinjani hahhaa. Ke Bali? Cukup dah kot hahahha =)

Thanks Alaa untuk semuanya. especially tugas jadi banker hahaha.

okay....Road to TOKYO pula. 😎

Lombok
11082019

Tiada ulasan:

Catat Ulasan