Daisypath Anniversary tickers

Pengikut

13 September 2019

Suatu Malam di Kuta, Bali


Sekembalian dari ubud, langsuns ke bandar Kuta, Bali. Mr. Supir asyik tak berapa berkenan aku ke pusat ole ole Krisna. Dia kata Agung Bali lagi bagus barangnya dan harga lebih murah.

Ok jom...

Agung Bali ni luas betul. T-shirt pon siap ada 2 bahagian. Yang berkualiti katanya kena bayar dulu sebelum keluar area baju tu hahha. Whatever...


Bgai aku ole ole ni takda apa sangat bangi aku haha...yang penting aku nak badge Negara Indonesia, tapi tak jumpa pulak. Sampai ke sudah tak jumpa hihi...

Lepas ke Agung Bali kami ke Kuta. Pergi makan di satu restoren. Lapar sangat...!!! No pictures hhaahha.


Ke area Pantai Kuta, aku dengan ajlaa kena menapak sebab Mr. Supir cakap dalam tu sibuk dan sehala. Risau juga aku kang nak cari dia karang susah pula hahaha

Menapak la kami, jumpa Hard Rock Cafe. Tapi,


Mana gitarnya?? hahaha. Bukan yang gantung kat dinding tu kannn....hahah

berhampiran dengan HRC boleh jumpa pintu masuk pantai.


Masuk juga la aku ke dalam kawasan pantai. Tapi gelap. Tak berani aku hahah. Sekejap je kat dalam terus keluar balik ke main road hahhaa.



Haa, ini baru betul gitar yang di cari. Sebab ramai sangat nak bergambar dengan gitar tu. Minta tolong alaa tangkap gambar dari jauh je hahhaa.

Terus ke destinasi sebenar hahahha:

Starbucks Pantai Kuta


Yeayyy tambah lagi collection aku. The best thing is, the cashier sangat hebat haha. Dia suruh aku bayar pakai cash dan bila beli, dapat free apa-apa air kita nak. Deep Mocha Frap please...!!!! hahahah. Jadi dapatlah aku air free dengan kad Starbucks Bali dan bekas ayor aku hahhaha. Straw dia dari kertas keras ye. Amazinggg...=)

Okay, balik hotel tidur. Packing bag untuk checkout esok pagi dan ke Nusa Penida. 

Kuta, Bali
08082019



Tiada ulasan:

Catat Ulasan